“I won’t stop until that boy is mine”

Men just ja, han är ju min.

Det var ett tag sen som jag postade en YouTube-video här så jag bjuder på följande.  Då jag nyligen har läst att Lady GaGa gjort ett samarbete med ingen mindre än Jonas Åkerlund, kunde jag inte hjälpa att kolla upp det på mer tillförlitliga källor. Dessa källor bekräftade också att under detta samarbete, finns ingen mindre än Alexander Skarsgård inblandad. Och hur i hela världen kan man låta bli att inte kolla in detta? Jag är inte ett dugg förvånad över att många sagt att videon är ett mästerverk. Och jag gör inget annat än att hålla med, speciellt nu när jag fallit för koreografin med en riktigt cool outfit.


Kvalitén är inte världens bästa och man kan definitivt skippa de sista 30 sekunderna men tyvärr är  inte den copyright’ade versionen tillgänglig i Sverige. Något som suger enormt mycket.

//c_Cae; som en godisbit för vår YouTube-generation!

Leave a Reply

