Nedgångar = kortare stubin

Överdosen av lycka har nått mitt undermedvetna. Jag har äntligen insett vilken jävla tur jag har. Jag har världens bästa vänner och en av mina bästa vänner är också min pojkvän. Men ärligt talat, är jag rädd att jag måste betala för det här. Betala med något av samma värde. Kanske har jag läst för mycket ockulta saker men balans i denna värld är oerhört viktigt. Det är skönt med lyckan för jag banne mig förtjänar den. Men saken är just den att när jag känner av en nedförsbacke i livet så blir jag väldigt needy. Och jag gillar inte att vara needy mest för att det aldrig varit omtyckt i mina före detta kretsar. Det är svårt för mig att förstå att det är okej. Ingen är perfekt och jag är inget undantag även om jag på en del aspekter verkar konstig på grund av min anpassningsförmåga. Dock har jag slutat låtsas och jag tänker hålla mig till det.

Så det har lett till att jag under dessa dagar varit lite off, helt enkelt för att jag inte lyckats smälta allt. Att jag för en gångs skull kan vara fullständigt accepterad även när jag är needy. Och nu när jag behöver de trygga armarna runt mig så är jag fast i denna håla igen…

//c_Cae; a trapped butterfly is a very unhappy one

Leave a Reply

