Mitt i natten inlägg

Här ligger man i sängen kl.0124 och tar bloggoskulden från min iPhone.
I hissen till mina päron, lyssnandes till Chieko’s Sakura Kiss, blev jag påmind om ett tidigare inlägg. Jag tror att jag skrev det i vintras när jag började sakna mitt romantiska jag. Under den tiden kunde jag inte sluta glo på Ouran High School Host Club och jag önskade så gärna ha de känslorna. Nu har jag de och är lyckligare än någonsin. När jag insåg det, skuttade jag nästan rakt in i hissdörren men jag skyller på att jag drabbades av ett lyckorus. Så det hade absolut ingenting med att jag inte bar linser att göra, absolut ingenting.

Sedan vill jag bara tillägga att filmen Franklyn är värd att se om man gillar konstiga twists. Det och att Eva Green är med i den. Eva Green, Bondbruden som smått påminner om Helena Bonham Carter.

Nog om skönheter på biodukar, för nu ska jag sova till ljudet av underbart ösregn <3

//c_Cae; i en tom liten säng för långt från dig…~

Leave a Reply

