Bloggsemester!

Intensivbloggning sedan 2005 har lett till en sak och endast en sak. Jag ska låta bli att blogga i exakt en vecka från och med nu. Anledning? Helt enkelt för att jag har för mycket i gång numera och att jag bara vill bort till stället där jag finner ro i hjärta och kropp. Så tills den 9 september kl 0044, får ni låta bli att komma hit. Och ja, jag ser om ni kommer hit eller inte. Jag har ögon överallt *psych!*

//c_Cae; ropar ut en stor vit chokladlatte till den som stänger av min empati i en vecka…

Leave a Reply

