Inkommande katastrof?

Bara sådär så har en vecka redan gått och kraven ramlar in snabbare och oftare än vad motiveringarna gör. Främst vill jag säga att jag innan detta haft noll erfarenhet av field marketing. Okej att man ska uppnå vissa mål men att dubbla dessa inom loppet på ett par dagar är ju bara sinnessjukt. Jag kände tidigare idag att hela min arbetsvärld bara väntar på att rasa samman. Jag har inte råd att bli sysslolös igen, speciellt inte när man trivs med sitt nuvarande arbete. Jag är snart så desperat att jag redan suttit uppe en timme för länge, när jag vet om att jag har ett möte imorgon och sedan måste skynda mig ner till kontoret.

Varje krav som höjs känns som ännu ett tramp på min motivation. Fler krav innebär visserligen mer press och jag är medveten om att jag jobbar bättre under press men det är vansinne efter bara en vecka inom branschen. Jag som inte ens är helt varm i kläderna…
Jag gick nästan i taket idag och det är inga bra signaler. Jag vill vila upp mig och därför så ser jag fram emot morgondagen, eller rättare sagt kvällen när vi alla drar ner till Moccasin. En 6a Fidde tack!

//c_Cae; rapporterar in 0108 med en sen lön vars spec inte ens var adresserad till mig… sa jag att den inte heller finns på mitt konto?

Leave a Reply

