Ur, skur och otur

Idag fick jag återigen lära mig att mina Fred Perry skor fungerar som tvättsvampar i regn. Höstvädret är inget jag klagar på, jag älskar ju årstiden men att jobba när det känns som man går runt i en vattenpöl är ingen större hit.
Det var ju inte heller någon framgång när jag under mina få arbetstimmar fick 4 avslut där alla kunder inte godkändes på UCn. För annars hade jag säkert slagit rekord för vårt team med flest antal sälj under en dag utan bonussälj. Men nåja, UC ligger bortom min kontroll och imorgon blir det nya och tuffare tag för då jävlar ska jag slå rekord.

Snart är det lill-lördag och då väntar en brunch som förmodligen blir min första. Rätt intressant faktiskt. Men diskussionen man har med en viss gammal gymnasiepolare är ju ännu mer intressant. Ganska typisk men intressant… Och jag är ledig på torsdag! Kommer dock kännas lite konstigt att vara ledig i en dag och sedan jobba igen på fredagen. Det har visserligen sina fördelar men jag vill jobba under torsdagen för jag kan definitivt inte jobba på söndagen.

Nä, nu är det dags att ringa en viss person och sedan nödlanda i sängen min. Gonatt!

//c_Cae; @ 0120, bored out and with wet hair!

Leave a Reply

