Kortkort innan jobb

2 minuter i tre och jag känner mig rastlös. Redan ombytt och väskan är packad och klar. Mina ögon kliar som aldrig förr och jag är smått nervös. Tankarna i mitt huvud kör som om de vore på en F1 bana. Ställ mig en fråga nu och svaret lär bli ett bestämt “jag vet inte”. Kanske behöver jag sova lite till, kanske behöver jag köra av mig eller bara besöka mitt smultronställe som jag inte varit på under flera veckor. Sist jag var där var det nog Malmöfestival så det är väl anledningen till att jag mår som jag gör. Det är inte så att jag mår dåligt psykiskt men jag är mer förvirrad än vad jag brukar vara. Och då menar jag inte förvirrad på det komiska sättet utan som om jag inte ens visste vilken stad jag bodde i. Visserligen går jag vilse lite då och då när jag jobbar men hur ofta är jag i Hylle/Holma?

Nya fokuseringar på jobbet nu fastän mina tankar springer runt i mitt huvud som små dagisbarn. Bland de tankarna går en del till Lovisa och resten delas upp mellan jobb och återträffen på EBS. Hur ska detta gå?

//c_Cae; ska ut och kötta sönder dörrar och sälja som ett sär för att ta igen föregående dagar. Lill-lördag here I come!

Leave a Reply

