Helg snart…

Men jag har ingen aning om vad den kommer innebära. Gårdagen avslutades ju med en massa ångest och tårar. Tårarna torkades upp ganska snabbt men ångesten är ju fortfarande kvar.
Under de tre senaste dygnen har jag knappt sovit och det gör inte saken bättre att jag snart tappar aptiten också. Och att jag spänt väntar på ett samtal från jobbet. Hur ska denna helgen sluta alltså? Egentligen så kan det ju i princip inte bli värre men det är rätt tungt nu om man säger så. Jag vill hinna till mitt smultronställe men jag hinner inte. Varken idag eller imorgon eller på söndag för den delen.

Jag orkar inte med detta nu längre. Bo01 nästa!

//c_Cae; good things happen to good people right?

Leave a Reply

