En ny början från ett gammalt slut

Då var ännu ett kapitel avslutat för mig. Jag saknar gänget som bara den men jag vet åtminstone att jag kommer fä hänga med när de ska ut för de saknar mig också. Det känns tryggt att jag på något sätt under denna korta tid knutit såna band. Det känns som dagens solstrålar värmer mer än förut. Det får bli min nya motivation för framtiden helt enkelt.

I mina hörlurar strömmar Skillets album till mina öron, “today I’m gonna try a little harder, gonna make every minute last longer. Gonna learn to forgive and forget cause we don’t have long gotta make the best of it”. Jag har en del kvar att lista ut men för tillfället nöjer jag mig med det som gänget lärt mig, allt från bilar till avläsning av människobeteende och invändningshantering.

//c_Cae; direktrapport från iPhone under bussresan

Leave a Reply

