Skitsmärta

Gårdagskvällen började på Happy där man drog med sig en viss brud till A2 för den omtalade Drugbingon. Där vann umgänget spackel som även jag fick ta del av. Annorlunda, lite tantigt och transigt värre!
För varje gång det blev rökpaus, blev jag påmind om hur mycket den skånska kylan biter på mina gula gener. Det gör ju nästan tillräckligt ont att det får mig att tro att vissa av mina kroppsdelar skulle kunna falla av. Helt sinnessjukt!

Förutom att kylan fryser ner min vackert skapade förpackning i denna plastvärld, så har även min smärta gjort sig ständigt påmind… Envis som jag är vill jag inte ta smärtstillande då de gör mig uhm, “lite” hög och mer förvirrad än normalt. Men ont gör det och jag kan just nu inte ens röra mitt vänstra ben. Hur fan ska jag tvätta om 9 timmar? Det gör inte heller saken bättre att mitt öra också gör ont samtidigt.

Suck…

Leave a Reply

