LF> fredagsmys

Synd om er som inte förstår min rubrik.

Idag har man varit effektiv och fått en arm halvt misshandlad och för tillfället har jag bara en fullt fungerande arm. Den andra är seg och det gör ont. Bra timing som jag har, så får jag givetvis även ont i mitt öra. Det är tur att man har en hög smärttröskel, som till skillnad från många andra jag känner. De skriker ju allt vad de kan av minsta lilla. Kasst.

Efter det frivilliga skärandet av en främling på min arm, umgicks jag en stor del av dagen med Adam. Riktigt längesen som vi båda fick umgås på det sätt som vi gjorde. Skönt även om många gamla minnen väcktes till liv. Men dagen känns lagom krossad när planerna om fredagsmys slås i spillror. Vad ska man göra? Det kommer fler tillfällen men det känns som ett stort slag i anletet när man för en gångs skull låtit sig se fram emot denna fredagen. Det är ju trots allt inte vilken fredag som helst idag… Damn it!

Jag får väl lägga det åt sidan och göra mig klar för ett äventyr på Möllan med hobbykineserna och kärleken.
Ännu vet jag inte vad jag tycker om min närvarande fåfänga men det ska väl gå an.

//c_Cae; vi fyller år idag! *lycklig*

Leave a Reply

