Samling av för många vuxenpoäng?

Ibland känns det väldigt mycket som om jag är äldre än vad jag egentligen är. Jag är stammis på UMAS, går på sjukgymnastik, går på utvecklingssamtal/föräldramöten, hanterar papperssysslor… Listan kan göras lång och som tidigare nämnt är jag ungefär som en husfru, bara inte gift och desperat. Det slog mig igår kväll att jag även blivit en förälder utan att ha fött barn eller adopterat. Precis alla utvecklingssamtal och alla föräldramöten har jag gått på. Och det är inte ens till mina egna barn. Lyckligtvis så var dagens utvecklingssamtal mitt sista tills den punkt jag måste gå på mitt eget barns.

Är det verkligen meningen för en 23 åring att göra sånt, egentligen? Visserligen lönar det sig för mig i framtiden med all den kunskap jag har i bagaget men det känns ändå lite udda. Jag känner ju mig fortfarande rätt ung. Å andra sidan försöker jag ju övertala folk att jag är 8.

Hur som helst så har jag hakat upp mig lite på min höstmusik. Jag vill ha mer musik men när jag väl satt mig ner och ska spendera tid med Spotify, så fryser hela min hjärna till och jag har ingen aning om vad jag ska söka. Och så är Carneval of Rust så underbar. Och precis i samma sekund som jag skrivit klart titeln, ljuder den igång. Härlig timing! Speciellt när man har allt på shuffle. Random is win.
Slutligen vill jag bara säga att min arm börjat återfå sin ursprungliga funktionalitet även om jag, under den närmsta framtiden, ska träna den så jag kan återfå samma styrka som jag hade förr. Det ska bli intressant med tanke på att den nu har en liten tendens till att domna av lite då och då.

//c_Cae; smile – it confuses people!
ps. och imorn försvinner vissa pojkar från ytan och jag skyller på Modern Warfare. 2! ds

bonustext: Kopiera denna text, och se vart folk vill placera dig: 1.Sinnesjuk 2.Jag vill gifta mig med dig. 3.Senfärdig 4.Härlig. 5.Kärleksfull. 6.Iskall. 7.Modig. 8.Dum. 9.Bortskämd. 10.Självsäker. 11.En jag tänker Mycket på. 12.Sexig. 13.Glädjespridare. 14.Härlig utstrålning. 15.Otrolig! 16.Egoist. 17.Söt. 18. “Player”. 19.Den bästa! 20.Nörd. 21.Stillsam. 22. “Vildsint” 23.Irriterande – Placera mig!

Leave a Reply

