När sömnlösheten tränger sig på

Klyschig titel, jag vet men det är sant. Jag har knappt sovit i nästan en och en halv vecka nu och det börjar allvarligt ta sönder min kropp. Inte nog med att jag numera måste vara ännu mer stammis på UMAS än vad jag redan är (läs besöka sjukhuset 2-3 gånger i veckan) så måste min kropp utsättas för den stressen att jag inte längre kan hålla min mat i magen.
Mitt glas rinner över och allt hade så enkelt löst sig om jag bara fick sova. Önska går ju men ibland så går de i uppfyllelse, förutsatt att inte “bad things happen”. Ibland blir det ju att skiten “hits the fan” så ha alltid goggles i väskan! Eller på pannan. Man kanske borde börja göra det och sätta dit Halo-trenden eller något sånt. Jag menar det har ju trots allt varit en hel del hysteri kring CoD: MW2 på sistone. Jag kanske ligger efter med spelandet men en vacker dag, en oerhört vacker dag, så kommer ni bli klådda.

Helgen har väl varit okej. Egentligen kan jag inte klaga men ibland känns det som jag har brist på någon att prata med. Jag gillar inte att bitcha om saker och ting men ibland vill jag bara tala ut och det uppfattas som om jag klagar. Det får mig att undra hur omvärlden ser mig. Men det stör mig bara en liten stund. En vis person sa till mig en gång att världen ser en som man ser sig själv och jag ser mig som en smart människa. Smart och oerhört attraktiv. Nog om det, jag ska återigen njuta av mina kinesnudlar.

//c_Cae; gifv sleep plz k thnks bye!

Leave a Reply

