69

Ur tvättens battle gick jag, rätt otippat, som vinnare med min envishet och helgen börjar med ett bråk som slutar i silent treatment. Moget.
Jag fick i alla fall ett jobb som receptionist och det kommer bli en märkbar förändring på gymmets personal. Glans i all ära men jag kommer ju smitta av mig lite. Dock kommer man också plantera lite frön här och var så man vet exakt vilka knappar man ska trycka på senare. Självfallet är alla aktioner till min fördel.

Och så har jag mina sidoprojekt som ligger och jäser lite överallt. Jag måste kontakta Spotify, jag måste bestämma datum med Jonas så fotoprojektet kommer till skott och jag måste prata med folk om musikdemo. Och så har vi rockpremiären under december som man kanske måste dyka upp på.

“You’re so much cooler when you never pull it out”. Så sant så. Man hör ju lite då och då frasen “smakar det så kostar det” men det fina här är att det inte kostar något alls. För mig kostar det aldrig och det är väl ett underbart privilegium man har fått när man deklarerade sin awesomeness. Jag förstår mig inte på de som klagar hur svårt det är när allt man behöver göra är att ta det man får. Att vänta på saker är bullshit och det leder ingenvart. Man varken utvecklas som människa eller blir tillfredsställd. Vilket påminner mig om att jag kanske borde stoppa den i munnen snart, min klubba alltså. Den jag köpte för säkert en vecka sedan.

Och siffran är ju en trevlig överraskning som jag fick när jag kollade på statistiken tidigare idag. Vad annars?

//c_Cae; S.E.X – S is for the simple need, E is for the ecstasy, X is just to mark the spot… så jag kanske borde rita till ett stort X på dina byxor?

Leave a Reply

