Ursäkta men jag var tvungen

Joke I heard.

“En flicka börjar skolan och efter första dagen kommer hon hem och säger:
– Mamma! Mamma! Jag var duktig i skolan idag för vi hade matte och jag gjorde fler tal än de andra barnen, är det för att jag är blond?
– Ja, hjärtat det är för att du är blond som du är så duktig.
Andra dagen går och flickan kommer hem och säger:
– Mamma! Mamma! Jag var duktig i skolan idag för vi rabblade alfabetet och jag var mycket snabbare än de andra. Är det för att jag är blond?
– Ja, det är för att du är blond.
Tredje dagen går och flickan kommer hem som vanligt och lika glad som de föregående dagarna.
– Mamma! Mamma! Vi hade idrott idag och jag märkte att mina bröst var mycket större än de andra barnens, är det också för att jag är blond?
– Nä, hjärtat. Det är inte för att du är blond utan det är för att du är 22 och de andra barnen är 7.

No hard feelings ait?

//c_Cae; skämt under middagen är farliga…

Leave a Reply

