Presenter till mig

Jag vill inte ha någon julklapp, bara ge mig mat så blir jag nöjd och kan spinna i ditt knä om du vill. Insisterar du ändå så kan du väl köpa något av följande:

1. Ett fodral till min iPhone i form av en hoodie <3

2. Eller denna oerhört vackra Assassin’s Creed 2 Sackboy. Om du hittar den på marknaden det vill säga. Om du gör det så kommer jag göra betydligt mer än att bara spinna i ditt knä. Som att kasta en paj i huvudet som tack eller något liknande.

//c_Cae; i en värld rätt lång bort från den stressande julkarusellen

Leave a Reply

