Mjukstart

Så var både julen och nyårsfirandet över. Trots över 15h arbetande och matlagning så gick det bra. Inget alkohol intogs från mitt parti och jag är faktiskt stolt. Men tröttheten sitter kvar efter den mest hypade helgen någonsin. Natten till nyårsdagen innebar 5h sömn och ytterligare arbete. Så nästa år ska jag fan i mig inte röra en fena. Nästa år ska jag vara så lat att det inte är sant och låta andra servera mig istället. Det tycker jag är en fair deal.

Och kanske blir det Avatar ikväll eller imorgon. Jag orkar inte idag men vi får se vad mina knäppa kollegor får för sig.
Jag har inget vettigt att skriva och egentligen gör jag det bara för att jag vill provköra Marcus MacBook.

Annars är jag så himla nöjd med nyår. Jag bondade med både Veronica och Marcus. Och så fick man reda på lite intressanta saker. Ni vet såna saker tjejer alltid vill veta men som aldrig får veta något om. Men nu är jag hungrig så jag ska nog fixa lite mat.

//c_Cae; tmr is another day and this will be the first day of my life… Eller inte men det känns som så

Leave a Reply

