Tjockisen är tillbaka!

Okej, jag är inte tjock men jag var tvungen att ta något lockande och mitt huvud står rätt stilla just nu. I och för sig hade det inte varit så smart om det rörde sig hela tiden heller.

Sedan en timme tillbaka har jag velat ha ett par grejer. Efter all pappersarbete som löneveckor innebär så har jag funderat på lite saker. Helgens diskussioner har hållit min hjärna igång och det stoppar mig från att somna i denna stund. Jag har insett ett par grejer som jag på sistone har lyckats glömma. Jag vet, förtidssenil vid 23 års ålder är inte så pass lyckat egentligen men det händer allt eftersom jag oroar mig för andra grejer. Och bland all denna intellekt dyker bilder på sushi upp. Och jag blir hungrig. Jag vill ligga i sängen med kärleken tillsammans med en massa tända ljus och äta. Självfallet ska det njutas på andra nivåer också men jag vill ju alltid äta. Frosseri är ju trots allt bland mina många namn.

//c_Cae; not the face! *pillow hits the fan* dumma gnu :b

Leave a Reply

