Spelberoende?

Kanske. Vi alla vet att jag inte spelar spel så värst ofta men när jag väl gör det så försvinner jag mer eller mindre från jordens yta. Och jag märkte abstinensen idag. Efter sjukhuset, beger jag mig hem till min käresta och blir där bemött av en glad mor och två hundar. Under vägen dit, funderar jag på hur jag skulle kunna klassificera denna snöstorm. Skulle den kunna vara en blizzard, blizzara eller en blizzaga. Och där slår det mig – jag är nörd och det gillas. Men tanken på hur jag under den stunden var tagen av min abstinens, slog mig inte förrän jag insåg att mjällen från skyn (som Jessica så fint formulerat det) inte kunde vara något annat än en blizzard, så svag som den är.

Tyvärr får spelandet vänta till åtminstone imorgon. Och på grund av det tror jag nog att jag vill ha minst tre dagar för mig själv kommande dagar för att kompensera dagens abstinens.

//c_Cae; – Hi, I like you. *walks away* – No, don’t leave! I meant I love you *stares at reflection*

2 responses to “Spelberoende?

  1. haha, jag kan lätt läsa mig till lite gamla hederliga FF referenser! Me like!

    Knappt nån tid tills XIII Släpps :D

  2. Hoppas du har equip:at dig själv med armor som har hög cold-resist ^^
    //Thomas

Leave a Reply

