Dagens erövringar

Mötet med mammas nya handledare gav oss båda shoppingryck och det resulterade i koftor från Benetton. Känner mig lite bortskämd men det behövdes nog både för mig och för mamma. Speciellt nu när vi båda inte mår riktigt bra. Snön var i alla fall snällare idag och vi slapp blåsten som tydligen fick Malmöborna att försvinna från gågatan. Stan kändes tom, ungefär som när man tar den walk of shame hem efter en fullspäckad fredagsnatt.

Men dagens stora nyhet är definitivt att Max och Vera blivit föräldrar! Efter den nyheten så lär jag knappast publicera det jag hade i åtanke igår natt. Lilla Leo har sett världens ljus och det dröjer nog inte länge innan man får träffa lillmuppen. Vad som blev ännu mer roligt, i alla fall för mig, är att jag nu har anledning att köpa babykläder. I alla fall ett plagg. Är i och för sig lätt men vi får se, ska ju ändå avnjuta torsdagen med min kära dam så det löser sig nog. Förhoppningsvis blir det mindre galna upptåg men det tvivlar jag på, det är ju trots allt min bästa vän vi talar om.
Anyhow, jag måste fortsätta dividera på vilket spel jag ska spela härnäst så vi ses!

//c_Cae; är på ovanligt bra humör.

Leave a Reply

