I väntan på din röst

Jag lekte precis lite på UrbanDictionary.com. Rätt roligt när man är uttråkad och kan slå upp lite random ord. På grund av Mats’ status på Facebook, kollade jag utav ren nyfikenhet in sidan. Mitt grekursprungna förnamn betyder tydligen en hel del roligt. Förutom den klassiska ordinarie betydelsen (solstråle/solljus) så betyder det också följande; den mest eleganta i världen och den mest sprudlande varlesen i världen. Och människor med det givna namnet är bevis på att all bra ting kommer i små paket. Jag tittar ner och jag håller inte med.

Ni tjejer där ute vet hur jobbigt det är att skriva på ett tangentbord med långa naglar men som insisterar att spara de för att det är fint (vanity is win), har ingen som helst aning hur det är att kombinera det med en lugg som sticker en i ögonen hela tiden. Som tur är ska man låta det falla imorgon men jag har ingen aning om hur jag ska ha det. Kanske låter jag frisörskan göra som hon vill eller så blir det en liten tribute (se bilden nedan). Bristen på idéer och att jag haft nästintill alla existerande frisyrer gör att jag tar mig till en sak som jag aldrig gjort med flit. Det och att det snart smäller till!

//c_Cae; när luggen blockar min syn så man nästan vill bli av med widescreen-sight så är det hög tid att låta lockarna falla

Leave a Reply

