Äckligt?

Jag är förkyld och jag har snutit mig så mycket att jag fått näsblod sisådär tre gånger på ett dygn. Hur mycket snor kan man ha egentligen?

//c_Cae; bara för att jag kan!

One response to “Äckligt?

  1. tack för dina uppmuntrande ord Cae :D Jag önskar att mina föräldrar skulle vara lika förstående som du. Även om det inte är med dem jag har ett förhållande med så bidrar det till förhinder när de inte låter en göra som man vill :( Så enkel sak som att sova över eller äta borta. Det är ingenting en normal 18-åring ska behöva ta. Ännu mindre att inte kunna åka på semester med sin pojkvän. Vi håller vid vårt förhållande och vi har det bra och fast vi inte bryr oss om mina föräldrar så blir vi mer eller mindre påverkade och besvikna med tiden. Nu dröjer det ännu längre tills vi kan flytta ut, vilket betyder att det är bara att kämpa vidare och bita ihop ett bra tag till :(
    Både jag och han har så mkt att göra dessa veckor :( men till påsk? :)

Leave a Reply

