Musik och filmrecensioner

Upptäckte precis att jag har börjat sjunga igen. Något som jag säkerligen inte har gjort sedan 2 år tillbaka. Har en massa projekt igång nu med musik och filmrecensioner. Givetvis är alla dessa projekt utöver det som folk förväntar sig, varför ge det folket det de ber efter när man kan de dem det som behövs?
Hur som helst är min högsta prioritet ett jobb, gärna kontorsjobb och heltid. Heltidsjobb är väl det som är fordrat. På sistone har jag sett en del filmer i brist på annat att göra och det har resulterat i en del bra som jag gärna vill recensera men jag har tråkigt nog inte hittat mina hjärnceller. Jag vet dock exakt vad det beror på och det åtgärdas. Men trots åtgärden behöver jag lite mer stimulans för att på riktigt sätta igång intellektet. Nya tag! Men först, en tupplur och lite mat så klart!

//c_Cae; stimulerar stämbanden istället för hjärnan

One response to “Musik och filmrecensioner

  1. ‘Tack för alla tipsen! :D Chili tycker jag också är jättemysigt, har varit och tagit en drink där förut :) Gustavs retaurang är mysig men maten tyckte jag inte var så sådär supergod. Har den italienska resturangen inte stängt? :(
    Hmm, ska kolla in Natalies meny också :)

Leave a Reply

