Intellekt över öl?

Dieten håller i sig och det har faktiskt varit lättare än vad jag trodde det skulle vara. Jag längtar efter roligt sällskap, eller åtminstone sällskap som inte går mig på nerverna. Sällskap som gillar utmaningar och inte tvekar för att göra nåt skoj.
Förutom tråkiga människor så har min sysslolöshet snart drivit mig till vansinne. Det känns som det är så mycket som jag går miste om och ändå har jag inget att göra. Visserligen har jag börjat jobba på min FFXII walkthrough och ska snart ge mig på WeAreArcade’s artikelskrivande men det känns fortfarande som jag behöver något mer att göra. Förmodligen kommer jag nog att börja träna imorgon, i brist på annat att göra.
Min allergiundersökning har, förutom gett mig en massa biobiljetter jag för närvarande inte kan utnyttna, men också 48h sömnlöshet. Men man ska inte klaga.

Som bieffekt till min rastlöshet så har mitt huvud gått på högvarv. En massa planeringar på livet, på boendet, omgivningen och massa småsaker har kryllat i huvudet. Dock har jag lyckats haka upp mig på hur jag ska klippa håret härnäst. Och i insomnia har jag faktiskt, äntligen, bestämt mig. Vad det blir får ni se… Börjar bli svårt att klippa mig. Jag gillar variation och har sällan samma frisyr som jag hade innan. Det enda som jag inte har haft är väl buzzcut. Har dock lite att göra nu när man har tillgång till internet so off I go!

//c_Cae; when an intellectual mind is bored, another level of genius is born

Leave a Reply

