Vaddå fredag?

Klockan tickar snart förbi lunchtid och jag har ännu inte kommit på någon vidare idé till vad jag ska laga. Jag orkar ärligt talat inte käka spagetti köttfärssås tre dagar i rad, speciellt när jag vet att det finns annat att äta.
Hur som helst så skulle denna dag varit full med planer men det verkar inte som att det blir så. Jag skulle egentligen sitta och skriva CV, igen, men brodern min är ännu inte hemma och det har precis börjat kännas ensamt här. Lite konstigt för det kryllar alltid av folk, folk som inte låter en äta/kolla på film i fred. Men hur som helst verkar det finnas lite att göra nu i alla fall. Nä, jobbsökande och massa grejer att göra nu. Lates!

//c_Cae; I’m bored and I wanna do some crazy stuff. Now!

Leave a Reply

