I drool therefor I am

Gårdagens besök vid havet var fantastisk. Speciellt när man kommenterade allt och alla i skavallertidningen. Just nu lyssnar man på China Girl (haha, jag vet, återigen Manuelas fel) och minns gårdagens diskussion om hur het Bowie är. Ni vet såna där som var på toppen av sin karriär när man var liten och som man senare inser varit bland de första vackraste människorna man har sett i sitt liv. Och just dessa människorna förändras aldrig. De åldras men de blir ju bara vackrare! Det är fint det där. De muppade bilderna från gårdagen finns redan uppe och jag känner mig allt mer tjejig på insidan. Balansen är nära!

och så bjuder jag på denna.

//c_Cae; tydligen gillas denna nya tjej-sida av mig.

Leave a Reply

