En ovanlig fredag

En vanlig fredag brukar innebära kroghäng med massa mysiga människor medan man försöker skrämma slag på omgivningen med de extravaganta konversationerna. Men just denna spenderas hemma och som omväxling känns det oerhört skönt. En massa tjejfilmer är på ingång och snart ska jag ta mig en mini-spa kombinerat med en varm och skön dusch. Bortskämd? Absolut! Ibland behöver man unna sig sådana dagar och idag är en sådan dag för mig. Vädret gör det hela mysigare och desto mer anledning till att mysa. Frågan är om man inte ska ta och skämma bort sitt hår också nu när man redan är på gång.

Imorgon bär det av till kusinens studentmiddag. Riktigt synd att karateförkylningen fortfarande hade ett grepp om mig igår annars hade jag nog crashat utsparken också. Jag som ville träna imorgon och så har sjukdomen inte gett upp än. Det är synd att förkylningar inte förstår att mitt immunförsvar är och förblir oövervinnerligt. Nåja, toaletten blev precis ledig så jag ska passa på att kila in och bli borta i en 40min.

//c_Cae; tjejigare än vanligt!

Leave a Reply

