Slappsöndag!

Och 11 dagar kvar! Satt ensam i lägenheten i 20min innan jag kände mig extrem ensam och hemlängtan slog till igen. Ibland undrar jag om inte söndagar är den dag som jag längtar hem som mest, även när jag är i Malmö. Men jag har för tillfället inget intresse av att kolla om detta stämmer. Jag måste fokusera på mina resterande 9 arbetsdagar innan jag ska fullt ut njuta av sommaren och sedan ge 120 på plugget. Jag känner på mig att jag kommer ge mer än vanligt när skolan väl börjar och jag tror nog att jag inte kommer unna mig så värst mycket tid till annat än pluggandet. Självklart ska jag göra tid till de jag håller av men jag garanterar inte att det blir så mycket.

För tillfället har jag redan blivit uttråkad av att inte ha något att göra under min lediga tid. I Malmö hade jag åtminstone gått ut och umgåtts med vännerna men här har jag bara anime. Jag jobbar, äter, glor anime och sover. Det är i princip allt jag gör när vi inte är ute och flyger och far och har för oss massa grejer. Min väska har fått ytterligare saker att få plats med och något säger mig att den kommer vara lika tung på vägen hem som på vägen hit. Inget mig emot, däremot stör det mig att jag inte har hittat någon återförsäljare i Malmö för Decléor, md formulations och Blinc. Jag har blivit fäst vid deras produkter och jag vill gärna kunna få tag på dem så om någon har den minsta aning, hör gärna av er. Annars får jag nog fråga kära Ann på Jét.

//c_Cae; have we gone from “actually knowing things” to “knowing where to find info about things on the web”? Personally, I’d love a combination of the two makes a great solution, question is; do we all feel the same or is it enough to know where to find our info?

Leave a Reply

