Trötthetens konsekvens

Jag har precis hivat i mig en rejäl portion ugnsbakad falukorv (rätt kul egentligen när jag befinner mig 2h bil från Falun) och när jag hade plockat matlådan för morgondagen så fick jag för mig att det skulle bli riktigt intressant att doppa iPhonen i moset. Jag, trött? Absolut inte.

Att jag är så trött, förstår jag inte riktigt än. Antingen är det för att jag har hemlängtan, sover för lite eller så är det en kombination av båda. Men 8 timmars sömn varje natt borde räcka egentligen men kanske är det så att jag egentligen behöver 9 för att överleva ordentligt. Jag har så mycket att tänka på nu när jag har så mycket ansvar i salongen. Det blir oftare att jag är ensam större delen av dagen om inte hela. Ansvar – ja tack, mer sömn – ja tack. Men för tillfället ska jag klura ut vad jag ska köpa till två 18 åringar…

//c_Cae; “and I wonder, if I ever cross your mind cause it happens to me all the time…

Leave a Reply

