8 dagar kvar!

HAH! Sen är jag i Malmö igen. Dagarna går förbi snabbare nu trots att dagen startade något så otroligt dåligt. Imorgon kanske man hinner ta lite bilder då det inte blev så idag när jag cyklade till jobbet. Trots alla kullar så är det inte så jobbigt att cykla här, man har nästan alltid medvind. När det blåser här i H-vall så betyder det 5m/s – alltså ingenting för en Malmöit, det är ju trots allt vindstilla för oss inbitna.

Känner mig väldigt lycklig nu, mest för att jag vet att det är en vecka kvar innan jag får träffa mina älskade igen. Det finns verkligen inga ord på hur mycket jag har saknat mina kära. Fredagen är redan planerad och det är säkert resten av helgen också om jag får bestämma. Jag måste ju trots allt åka till Helsingborg och kanske ta en sväng till Simrishamn och något fiskerökeri där nere. Och så får man passa på att spela klart FFXIII (jag vägrar skriva det med siffror) och samla vännerna på sushi-middag! Här ska det vara vuxet innan jag smyger in i studentjungeln och smått försvinner från det sociala.

//c_Cae; snart, så snart är man student igen <3

Leave a Reply

