24h…

Sen är jag i Malmö igen. Jag vill inte. Jag vill inte tillbaka till den stora rökiga staden. Jag hatar röken tillräckligt.
Ärligt talat vill jag flytta hit med mamma och jag vet inte, månadspendla till Lund för att plugga? Jävla rökare.

Kanske är jag en hycklare som är tillsammans med en men det stör mig faktiskt. Och nu när man levt helt utan rök, minus idag med en tant som satt på samma uteservering och rökte sisådär 20 meter ifrån oss, i flera dagar så inser jag hur mycket jag trivs utan. Jag håller med Maria helt och hållet, det är inte cigaretten som är beroende av människan.
Men imorgon slipper jag jobba och tänkt är det att jag ska till stan och shoppa lite och sedan luncha med Maria på salongen innan vi säger hej då tillfälligt. Sen bär det av att packa ner det sista och sätta sitt arsle på första klass hela vägen till Malmö.

//c_Cae; I ain’t hatin’ the gamers, I hate the game and what comes out of it

Leave a Reply

