Bröllop, regn och 1458,4km senare

Sist jag skrev så var jag återigen i Malmö, då hemkommen från Hudiksvall. Denna gång har jag tagit mig till Knutby och tillbaka som ensam förare. Tackar mitt sällskap som hållit mig vaken hela vägen och agerat kartläsare. Alla som känner mig vet hur värdelös jag är på att läsa kartor om de inte är digitaliserade (läs Maps på iPhone).

Bröllopet var fint och trots den korta visiten så fick vi mycket att tänka på. Saker som jag ännu inte är villig att dela med mig, så tålamod krävs. Även om jag fått i mig en del sömn sedan söndagsnatten så har jag inte återhämtat mig än. Mycket känns som att jag la i all energi jag hade på att fokusera på körningen. Sist jag kände mig sliten på detta sätt, var väl när jag var 12 och åkte till Vietnam för andra gången. Flyget dit skulle ta 22 timmar och jag fick 1-1.5h sömn under hela den resan. Men inte ens då var jag så trött tre dagar efter ankomstdagen. Inte för att klaga men så trött som jag är, skulle jag nästan tro att jag vore sjuk men tur nog så är jag inte det.

Trots tröttheten vill jag nämna att jag hittade två artiklar på Aftonbladet som stirrar upp lite känslor i mig. Jag ska ta mig tid att skriva ner mina åsikter och publicera de snarast möjligt. Tills dess får ni läsa de och gärna kommentera vad ni tycker. Jag kan i alla fall säga att jag tycker att vissa nämnda saker är löjliga. Artiklarna hittar ni här och här.

//c_Cae; från trötthetens mittpunkt

Leave a Reply

