Today, tomorrow…

Toyota, lyder det ju och visst är det så att jag fått in foten där. Riktigt skönt med tjänstebil och massa kundkontakt. Det ska bli fantastiskt att äntligen kunna promote’a något som man gillar. Jo, säljjobb är inte mitt jobb men när jag ska prata om något som jag själv är riktigt övertygad om och som jag själv älskar (host Prius host) så blir det ju automatiskt roligt även om jag kommer jobba själv. Det känns så otroligt bra just nu. Jag hade mina tveksamma moments efter helgen och det kändes som jag var på väg mot en rejäl svacka igen med pengar och allt. Och så får jag jobba på Klaffbron och nu Toyota.

Jag vill tro att det är min envishet och min goda inställning som lett till detta. Seriöst så måste det nästan vara så. Jag har varit så tokigt positiv inställd till saker och ting att det nästan är omöjligt att det goda inte kommer tillbaka till mig. Karma är så vackert.

Du, jag och vägen en vacker dag baby!

//c_Cae; the newest asset to Toyota Malmö!

One response to “Today, tomorrow…

  1. Why the hell didn´t you mention this before?? huh? huh? super-duperly congrats babe! Two jobs in so short time! You absolutely ARE awesome, just as i suspected!

Leave a Reply

