Self-declared dumbass

Att ta fel buss och hamna på Svågertorp när man ska till Södervärn kanske är en konst för vissa men för mig var det bara dumt. Speciellt när jag lyckas göra det två gånger inom loppet på en halv vecka.
Denna veckan har bara varit skum. Jag tar fel buss hem, jag tappar busskortet och det värsta av allt: jag tappar min iPhone på gatan… Så nu har min telefon ett skönhetsärr tvärs över skärmen och det gör ont varje gång jag ser den. Telesnor kunde inte hjälpa mig och jag måste ringa försäkringsbolaget imorgon… Som om CSN inte ställde nog med problem för mig. De två värsta sakerna man kan ringa till ska jag ringa imorgon. Jag ser inte fram emot det överhuvudtaget. Dock ska vi öva för föreläsningen på onsdag – det kommer bli fantastiskt!

//c_Cae; vill fokusera mer och mer på plugget…

Leave a Reply

