Grr

Jag vet att min kreativitet på sistone har dött vad gäller mina rubriker men det är för att jag ägnar mer tid till mitt individuella projekt. Det går inget vidare då alla ämnen jag kommer på inte verkar vara någons projekt någonstans någonsin. Och nej, jag googlar inte bara. Jag använder till och med olika databaser som går så långt bakåt som 1700-tal. Något måste finnas tänker man men icke. Så nu måste jag kläcka fler idéer innan jag till slut gör något som är riktigt brett och det är ju så himla tråkigt…

Och om jag inte var sur på Telenor innan så är jag det nu. De har nämligen glömt föra över min försäkring till min nya telefon (jag bytte telefon innan eftersom den första jag fick inte fungerade för fem öre) och jag fick ett brev från deras försäkringsbolag som sa att de inte tänker ersätta min spruckna skärm.
För att undvika fler gräl med Telesnor så ringde jag Marsh direkt och blev klickad. Flera minuter senare lyckas jag få tag på de igen och de ber mig gå till Telesnor för att de ska åtgärda det… Alltså får jag leva utan min iPhone under fältveckan medan abstinensen växer för varje minut.

Fältveckan ska bli intressant. Kanske får man köra igen men jag orkar inte köra så länge, inte på ett bra tag i alla fall. Vi får se hur det hela blir men jag tror det kommer bli riktigt kul. Jag saknar min gamla grupp. Vi jobbade så bra tillsammans och det som är ännu skönare är att vi alla tre tycker samma sak om våra nuvarande grupper. De är inte hemska men de måste sparkas i röven innan de rör på sig. Förvisso är det bra – jag får ju öva på min inre Mao.

//c_Cae; Chinas lilla röda är allt!

Leave a Reply

